Vooral niet proberen beet te pakken, maar gewoon over je hand laten lopen. Garantie tot tot de voordeur...
FILMPJE:
AWM
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij wíl ik dit filmpje niet zien!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er gebeurt niks
hij is alleen groter dan 3cm
zondag
13 jaar geleden
Grote griezels! Wat een grote griezel; echt een weerzinwekkend gedrocht.
AWM
13 jaar geleden
Ze steken alleen maar als ze zich bedreigd voelen. Beetpakken lijkt me dan ook geen succes.
In het filmpje zie je een zwarte. De steek is pijnlijk, is me een keer overkomen. Voelt als een brandende sigaret op je huid. Maar, na een paar uur is de pijn en zwelling weg.
De witte is levensbedreigend. Ze noemen ze wit, maar zijn doorzichtig. Je ziet al hun organen zitten, vreemd beest.
Tot zover mijn avonturen in de Sahara.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gisteren op Discovery HD: De survivorman wist er wel raad mee in Namibië (skeletton coast). Sneed met zijn mes de staart eraf en at hem zo op.
AWM
13 jaar geleden
Yak!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach, aan de skeletten om hem heen (er zijn 18 skeletten van mensen gevonden), was het niet zo'n heel raar idee om iets te eten te zoeken. Daarna was een pofadder aan de beurt, die is nog lastiger te pakken en veel dodelijker. Leuke serie!

Andere antwoorden (2)

bij zijn staart. daar zit de gifstekel. als je die vasthebt, is hij machteloos. kan hij/zij geen steek meer toebrengen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak 'm niet bang, knijp niet maar houd heb zachtjes vast of laat 'm over je hand lopen.
Boven alles; wees zelf niet bang. Er kan niets gebeuren; zelfs al zou hij je steken, een schorpioentje van 3 centimeter kan je best pijn doen, maar is niet giftig genoeg om je dodelijk te verwonden.