wie weet welke vlinder dit is?

Toegevoegd na 1 uur:
is een vlinder van 4 ingelijst achter glas. ik dacht zelf dat het echte vlinders zijn

Toegevoegd na 1 uur:
is een vlinder van 4 ingelijst achter glas. ik dacht zelf dat het echte vlinders zijn

Toegevoegd na 2 uur:
ik weet niet hoe hij heet en waar hij vandaan komt

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Biologie
1.2K
Erna55
6 jaar geleden
Het lijkt niet op een in nederland veel voorkomende soort.
Waar is deze foto genomen ?
Amadea
6 jaar geleden
Is het wel een echte vlinder? Het lijkt meer op een kunstwerkje.
Erna55
6 jaar geleden
Deze komt uit een vlinderverzameling. Blijkbaar heeft de verzamelaar deze niet kunnen determineren. ( ook geen info op de achterkant ? )
Heb je enig idee waar deze vlinder gevangen is ?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ik denk dat hetechte zijn, weet niet waar hij vandaan komt of hoe hij heet

Het beste antwoord

Het is de Chrysiridia rhipheus, een vlinder die van nature voorkomt op Madagaskar. In Nederland zul je deze vlinder niet zien vliegen.

Een tijd geleden heeft Keuringsdienst van Waarde een programma gemaakt over opgezette vlinders. Interessant om te zien hoe de industrie rond de dode vlinders werkt!
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hartelijk dank voor jouw antwoord op mijn vraag, ben ik reuze mee geholpen. en ga die aflevering zeker terugkijken. mvg. mieke
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
heeft mij echt geholpen