Zo te zien is het een "kleurduif", die normaal in eht wild niet voorkomt maar wel in allerlei kleurslagen gefokt wordt. Deze specifieke kleur kan ik niet zo snel terugvinden, maar de grootte en vorm van kop en snavel en vleugels wijzen vrij zeker op een duif.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is een zogenaamde vinkduif. En dan gok ik op een goudblauwvleugel.

http://vinkduiven.sierduif.nl/kj3/index.php/9-articles/7-article-5

Toegevoegd na 1 minuut:
En dat het een vinkduif is zie je aan het kleine kuifje achterop de kop.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is een sierduif.
Amadea