Aan het eind van z'n lijf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De staart van een slang begint bij de cloaca aan de buikzijde. Deze cloaca is vanwege de daar afwijkende schubbenstructuur meestal eenvoudig te herkennen.

Toegevoegd na 54 seconden:
cloaca: http://nl.wikipedia.org/wiki/Cloaca_(anatomie)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je gezond verstand gebruikt word met de bron wel duidelijk wat een cloaca van een slang is.
Dat ligt er aan,waar je begint. Ga je van achter naar voren,dan begint de staart direct daar waar ook de slang begint. Van voor naar achter,is het wat onduidelijker.Het is daar waar het lichaam ophoudt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat klopt niet. Hoe kan zijn staart nu daar waar zijn lichaam ophoudt beginnen? Die begint ergens voor dat punt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begin mijn antwoord met:Ga je van ACHTER naar VOREN ,dus dan lijkt het logisch,dat daar dan ook de staart begint. Wel een beetje kromme redenatie,ik geef het toe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, van achter naar voren klopt je redenering Moolkeesje, maar van voren naar achteren niet, want zijn staart hoort ook bij het lichaam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie mijn profiel!