Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat voor een beestje is dit?

Sinds dit voorjaar heb ik nadat de zon in vertrokken achter in de tuin last van deze kleine beestjes. Ze zijn heel klein en sloom.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Biologie
841
Cryofiel
9 jaar geleden
Maak eens een foto waarop
--   het beestje scherp is
--   een herkenbaar voorwerp staat Dat herkenbare voorwerp kan bijvoorbeeld een munt zijn, of een lucifer. Dat stelt ons in staat de grootte van het beestje te schatten. Nu zien we een langwerpige zwarte vlek van onbekende grootte.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hierbij een extra foto
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is daar voedsel aanwezig dat ook in keuken voorkomt? Composthoop of dergelijke? IN PERIODES DAT HET NIET WARM IS? ZIJN A
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sorry, shift lock stond aan, verkeerde toets ingedrukt, reactie te vroeg geplaatst. Is daar voedsel aanwezig dat ook in keuken voorkomt? Composthoop of dergelijke? In periodes dat het niet warm is, zijn alle insecten loom.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, het is buiten in de tuin. Ik heb een kleine stadstuin. Als het weer is zoals vandaag, meer bewolkt zijn ze er niet.
Ze zijn er vooral aan het einde van de middag, er liggen er dan ineens een stuk of 10 op mijn tafel, als ik deze heb weggehaald en ik loop terug liggen er weer nieuwe

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

misschien een kleine snuitkever?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding