Waar kan ik een goed boek of boeken vinden over virussen?

Ik ben geinteresseerd in de werking van virussen, prionziekten en infectieziekten en over de soorten ervan . Ik doel dan op een boek waarin een hoeveelheid virussen en of de bovengenoemde ziekten worden besproken, over de werking, verspreiding, symptomen en wat het precies in je lichaam doet. Weet iemand waar ik een dergelijk boek of boeken kan aanschaffen?

Ik heb al gekeken op bol.com, maar daar heb ik voorlopig nog niets op gevonden, althans dat denk ik.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Biologie
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Engels of Nederlands?

Antwoorden (1)

Kijk eens in de bib. Vindt je daar niets, trek dan je stoute schoenen aan en vraag het aan je huisarts waar je zo'n boeken vindt.
Denk aan medische encyclopedie.
Hier kan je ook wellicht in zoeken.
http://www.gezondiza.nl/medischeencyclopedie?index=v
Succes!