Hoe hoog kan een spin vallen voor hij dood is?

Vanaf ong. 10 meter, de spin in kwestie is 1.5 cm groot

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Biologie
4.6K
Amadea
9 jaar geleden
Meestal heeft ie een eigen koord bij zich en blijft ie bungelen om daarover weer naar boven te lopen.
Cryofiel
9 jaar geleden
Een bungeespin.
ronron1212
9 jaar geleden
Amadea stel en daar gaat het in de vraag om dat hij gewoon een vrijval moet maken zonder gebruik te kunnen maken van zijn draadje.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mijjn vader wil m uit het raam gooien

Het beste antwoord

Een spin valt niet dood, door zijn geringe gewicht tov zijn grootte zal hij al gauw zijn maximum snelheid bereiken waardoor hij blijft leven.