Lijkt me redelijk logisch, Anders mogen ze dat niet op hun verpakkingen zetten volgens de wet.

Kijk naar mijn bron als je wat meer informatie over antibacteriele zeep wilt hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zal zeker wel het geval zijn maar hoe belangrijk of nuttig het gebruik van zulke zeep is daar vallen de nodige vraagtekens bij te zetten. Want er bestaan natuurlijk behalve schadelijke ook nuttige bacteriën, bovendien is het veel belangrijker om je handen grondig (zo'n 15 seconden) met water en zeep te wassen dan met welke zeep dit gebeurt.
Zie de link naar onderstaand artikel waarin verwezen wordt naar een Amerikaans onderzoek.