Van welk dier zijn deze hoorns?

Ik heb deze hoorns ooit van mijn opa gehad, maar heb geen idee van welk dier ze zijn. Zou dit erg graag achterhalen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Biologie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In ieder geval niet van een eekhoorn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kan het een steenbok zijn geweest?
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ik kan het zo niet vinden.
Wat je wel kan doen is deze site contacteren: http://www.gewei.nl/ Misschien dat zij aan de foto genoeg hebben om je meer te kunnen vertellen. Niet geschoten altijd mis toch?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heer Voldemort: heb ze gemaild. Dank voor de tip!

Het beste antwoord

Het zijn zeboehoorns.
Welke precies, weet ik niet: er bestaan 106 verschillende soorten zeboes...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn dank is groot. Is me zo helder genoeg!