Ik heb twee love birds ( agapornidos ) kwam ik me kamer binnen was er een aan het bloeden wat moet ik doen?

Ik weet niet hoe het gebeurt is kan iemand me daarbij ook helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Biologie

Antwoorden (2)

Niet hier gaan zitten wachten, bel de dierenarts!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maizena! Dat moet elke vogelbezitter in huis hebben. Strooi de maizena in een soepbord en wentel de bloedende vogel erdoorheen. Dit werkt onmiddellijk bloedstelpend en is 100% onschadelijk. Neusgaatjes en oogjes kan je nadien een beetje spoelen. Dit is uiteraard een noodoplossing om bloeden te stoppen in afwachting van professionele hulp.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En op hoeveel graden moet de vogel vervolgens gebraden worden? :)
(sorry) +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
:-)
HeerVoldemort
11 jaar geleden
lol