Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (7)

Het is geen voedsel, maar marihuana werkt spierverslappend.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Weet niet wat je wilt met spierverslappend voedsel. Voor spierverslappers kan je het best een arts raadplegen, dan heb je het minste kans op kwalijke gevolgen.
Te veel whisky werkt bij mij ook spierverslappend.
(Lees meer...)
jc54
14 jaar geleden
je bedoelt eten waar je van ontspant?
Je hebt een paar kruiden met die eigenschap zoals Sint-Janskruid, hop, passiebloem, haverstro, klaproos, meidoorn, citroenmelisse en Valeriaan. Kijk uit meerdere van deze kruiden zijn verslavend en hebben bij een overdosis vervelende bijwerkingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Melissa is de Oudgriekse naam voor een honingbij. Bijen zijn dol op de nectar van de citroenmelisse.

Citroenmelisse (Melissa officinalis) is vanwege zijn sterk naar citroen geurende en smakende blaadjes een geliefde plant voor de kruidentuin.

Citroenmelisse heeft door de eeuwen heen vele toepassingen gekend. Het wordt in allerlei gerechten en in thee toegepast.


Citroenmelisse kan bij spanningen en emoties kalmerend werken. Het helpt onder andere je maag en darmen te ontspannen en bevordert de slaapbereidheid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Snel en via het eten is niet echt een logische combinatie. Via het eten moet toch eerst verwerkt worden (vaak toch al gauw 20 minuten), voor kramp en dergelijke werkt warmte op de verkrampte plek volgens mij veel sneller.

Daarnaast kun je, als de pijn niet te erg is, ook met je gedachten naar de plek gaan en het los te denken, de spanning weg te laten vloeien.

wil je het echt via voedsel doen dan zijn de kruiden, die in een eerder antwoord gegeven zijn, een goed idee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Spice cake
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar kan ik dat kopen?
Het enige wat mij zo snel te binnen schiet is de overbekende Fugu. Deze vis is heel erg giftig en kan soms dodelijk zijn. Zijn gif is een neuro-toxin wat betekend dat het kan paralyseren als je er mee vergiftigd wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding