Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat voor insect is dit? Hij zoemt en kan vliegen. Ook zit er een geelachtige stip op zijn rug.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Biologie
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

een wants.

Toegevoegd na 1 minuut:
(zie link: sorry suussuus, heb ff een plaatje geleend in ruil voor een plusje) ;-))
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan moet je je antwoord in de andere vraag zetten, vraag is twee keer gesteld en dan wordt de tweede (deze dus) verwijderd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de andere vraag is al lang gesloten dus is een beetje lastig om hier mijn antwoord neer te zetten (bovendien staat het-zelfde- antwoord van suussuus er dus al) ik kan (moet?) deze vraag misschien melden zodat het verwijderd gaat worden, maar dan weet de vraagsteller nog niet dat dit het beestje is wat ook in de andere vraag opdook. de vraag 'wie weet elk dier/beestje/plant/teken etc. dit is, is al heel vaak gesteld' maar toch worden ze niet allemaal verwijderd. wellicht dat de vraagsteller zelf de vraag kan verwijderen als ze heeft gelezen wie haar ongenode gast is geweest. (scheelt haar punten als de mods het niet doen) ze wist immers niet (vooraf) dat het antwoord (ook) al een keer hier op de site staat. :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op het moment dat ik postte stonden er twee vragen open, ik snap niet dat de andere vraag verwijderd is en deze is blijven staan maar je hebt dus geluk gehad. Meestal verwijderen ze de tweede vraag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ah op die manier. de mods zijn best schappelijk hoor :))
Een Berkenwants.
(Lees meer...)
Reddie
11 jaar geleden
Aan de foto te zien is het de roodpootwants (Pentatoma rufipes) een algemene soort in Nederland.

Een berkenwants is het zeker niet, die zijn 7mm groot!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding