Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je heel fysiek doet word je moe. Maar ons lichaam, doet snachts veel ( reinigen herstellen etc) kan je daar ook moe van worden?

dus dat je bijna hijgend wakker wordt of in ieder geval je hart sneller gaat kloppen en je bloeddruk stijgt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Biologie
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het idee dat de antwoorden die tot nu toe zijn gegeven niet helemaal een antwoord zijn op de vraag van Enjej. Klopt dat Enjej?
Misschien moet je dus de vraag iets anders formuleren, als ik gelijk heb tenminste.
Overigens weet ik zelf niet hoe ik de vraag het beste zou kunnen beantwoorden hoor.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik word wel eens hijgend wakker, of heel druk, maar dan heb ik een droom gehad waarin ik het heel druk had. Dat herstellen, dat gebeurt juist doordat je lichaam tot rust komt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb wel eens iemand gesproken met die stoornis. Die bleek slaapapneu te hebben.

Het lichaam doet s'nachts minder als in actieve toestand. Alle organen komen tot rust en gaan ook in een bepaalde slaapstand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus antwoord is nee, daar wordt je niet moe van. +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Exact
Nee, je slaapperiode is juist om het lichaam tot rust te laten komen.

Het herstelproces e.d gaat overdag trouwens ook gewoon door.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding