Welke vogelsoorten laten grote omvang poep vallen?

Ik trof vanochtend een modderachtige substantie op mijn balkon-rand aan; echter nader geïnspecteerd had het meer wat weg van schijt en aangezien we op, de 3e, de bovenste verdieping zitten en er niets zomaar het dak op kan, kan het niet echt meer dan een vogel geweest zijn =P

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Biologie
12.2K

Het beste antwoord

Hoogst waarschijnlijk een blauwe reiger die ontlasten zich tijdens het vliegen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Owwww errugggg. Het zijn al van die flinke flatsen, "grinnik".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik zo een foto op google zag was de omvang het zelfde en de kans is niet klein/ niet groot hier; gewoon niet het geluk gehad dat het net niet op het dak kwam =P

Andere antwoorden (5)

Ganzen, er zijn tegenwoordig veel nijlganzen die het ook hogerop zoeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gans klinkt wel logisch; idd wel hoog voor een gans ja =P
Reigers, meeuwen en eenden laten ook flinke plakkaten stront.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje lga, te groot voor beesten die kleine ontlasting achterlaten...
Ooievaar, reiger? Die laten grote bergen droppen, weet ik uit ervaring.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zit daar veel wit in de ontlasting?
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Weet ik eigenlijk niet zeker. Ik weet nog dat we onze vouwwagen van voor tot achter onder hadden zitten toen er een ooievaar over kwam vliegen (tent is ongeveer 6 meter lang). Wij kampeerde vlak bij het ooievaarsdorp bij Schoonhoven. Maar dat is erg lang geleden. En ik weet niet meer welke kleur dat had.
In Amsterdam is een plaag van reigers, die nogal grote omvang van afval produceren, ik heb het zelf nooit gezien.
Volgens de natuurwacht moet er een wit laagje op of in zijn.
Je zou er ook aan kunnen ruiken om zeker te weten of het poep is, het kan ook modder zijn, uit de goot.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is poep, het stinkt maar niet tergend hard.
Ik woon in Zwijndrecht.
dit lijkt meer op een supstantie die uit een dakgoot is gevallen,door wateroverlast.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nope =P
Ik dacht eerst ook modder;
Het stinkt, kleine stukjes wit en er lich geen troep op het dak, noch is er de mogelijkheid om het te lekken, zeker niet op die plek =o