Sommige mensen die dik zijn zijn niet dik in hun gezicht maar andere mensen soms wel hoe kan dat?

Ik zie heel vaak mensen die dik zijn maar geen dik gezicht hebben maar sommige mensen ook weer wel

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Biologie
1.4K

Antwoorden (3)

Omdat dik zijn heel plaatselijk kan wezen. Sommigen hebben een dikke kont en weinig buik, anderen hebben een dikke buik en een smal kontje, andere hebben weer dikke benen, etc..... Dik zijn is niet iets wat een vaste waarde heeft. Het is net zoals met een ziekte, je kunt kanker krijgen, maar je hebt minstens 10 verschillende soorten. Niemand is gelijk en daarom is de mens juist mooi, zolang we elkaar respecteren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het ligt er gewoon aan waar ze aanleg hebben om dik te worden en hoe ze dik zijn geworden. Iemand die dik is van de drank heeft vaak wel een opgeblazen dik hoofd naast de rest wat dan niet perse dik hoeft te zijn...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omdat iedereen op verschillende plekken aan komt