Hoe ziet een baby eruit als een negroïde vrouw draagmoeder is van blanke ouders?

Dus als de eicel van de blanke vrouw en het zaad van de blanke man word geplaatst in de baarmoeder van de draagmoeder dat toevallig negroïde is. Krijgt het kind dan de genen en de eigenschappen van de blanke ouders, of ook van de draagmoeder? Dus krijgt het kind dan bv. een kleurtje?

Het hoeft ook niet perse over een negroïde vrouw te gaan, de vraag kan ook beantwoord worden over bv. blanke of Aziatische draagmoeders. Het gaat dus meer over de kwestie genen en DNA, maar ik geef een negroïde draagmoeder als voorbeeld, omdat mijn vraag dan misschien beter begrepen wordt.

Ik vroeg me dit af omdat ik nu toevallig een programma bekijk , genaamd ´draagmoeders gezocht´.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Biologie
1.4K

Het beste antwoord

Die baby zal blank zijn. De huidskleur wordt bepaald door de genen, en de draagmoeder is DRAAGmoeder, geen eiceldonor, en geeft dus geen geen door.
Ook geeft een huidskleur niet 'af' via inwendige organen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Huisdskleur geeft trouwens ook niet 'af' via uitwendige organen ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
=)

Andere antwoorden (1)

Je DNA en huidskleur word bepaald door de genen die je van je biologische vader en moeder meekrijgt. dus als je draagmoeder een eitje ingeplanteerd krijgt zal zij geen DNA aan de baby meegeven.