Als je zachtjes in je onderlip bijt dan voel je tussen je tanden een soort harde bobbeltjes die in je lip zitten... wat zijn dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie

Het beste antwoord

Je lippen bestaan uit spieren, slijmvlies en huid. Wat je voelde zijn de spieren van de onderlip.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent vet vergeten. In je lippen zit vet opgeslagen, en dat zijn deze bobbeltjes. Spieren zijn 'streperiger', om het zo maar te zeggen.