Afhankelijk van of je een huilbaby bent geweest, en of je uiteindelijk 20 of 80 jaar bent geworden, zo'n 27,5 liter exclusief zweet ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd, hoe zou je dat kunnen weten? Mijn antwoord is een schatting. Een antwoord op de vraag is nooit mogelijk. Hopelijk hoef ik niet uit te leggen waarom dat niet mogelijk is ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een geheime formule :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een huilbaby huilt niet met veel tranen hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@laipard, ik huil ook al zo'n 5 jaar niet meer ( omdat ik 5 jaar geleden op de basisschool zat en dan mag het ;) ) maar als je ziek bent of als je fietst als het best fris is buiten dan komen er toch ook traantjes uit je ogen? Dus je hebt vast wel nog liter tranen eruit laten druppelen.