het vertalen van een gedachte naar een beeld
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Visueel maken, dus zichtbaar maken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Visualiseren is je een beeld vormen van iets, je voorstellen hoe het eruit zou zien of zou werken als iets echt was of als je het echt kon zien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat het antwoord op deze vraag hetzelfde is als het antwoord op: "Wat wordt er bedoelt met een intentie?"
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een beeld vormen van een omschrijving die je hoort of leest
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
VIsualiseren word vaak gebruikt bij alternative genezing om de patient een goed gevoel te geven ,dat zou helpen in het genezingsproces. Het is het tegenovergestelde van altijd negatief zijn en in de put zitten om alles en niets, daardoor kan je uiteindelijk ziek worden Mensen die al jaren denken dat ze kanker hebben ,krijgen vaak hierdoor ook kanker! Bij visualiseren moet je denken aan mooie, lieve en prettige dingen, dat heeft invloed op je gemoed en kan daardoor genezend werken . Word tegenwoordig steeds meer toe gepast.