Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik win nooit, wat kan ik hier aan doen?

Ik ben een meisje, en ik wil graag wat sterker worden maar op welke manier kan dat het beste?
Als ik namelijk soms vecht met iemand dan lig ik echt zo op de grond, oke hij is 20 dan win ik het nooit maar ook van mn vriendin verlies ik altijd, maar zij weet ook goede truucjes bijvoorbeeld bij de pols een pijnlijke plek waarbij ik me gelijk al over geef! Weet iemand zulke truukjes en weet iemand ook hoe je het beste je spieren kan trainen? Ik wil geen hele sixpack natuurlijk! Maar wel fv wat sterker!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie
707

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Judo lijkt me erg geschikt. Je leert hiermee je tegenstander vloeren, je eigen val breken en allerhande handige houdgrepen om je tegenstander tot overgeven te dwingen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je hier 1 keer per week naartoe gaat word je ook wat sterker in je spieren, maar het zal niet uit de hand lopen dat je ineens zo'n lelijke body builder look krijgt.
Het is een verdedigings sport, bij uitstek geschikt voor vrouwen omdat het niet gaat om pure kracht maar om techniek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ vooral je toevoeging.
Ritsuka
12 jaar geleden
Als vrouw krijg je niet snel een bodybuilder look, wegens de vrouwelijke hormonen. Om dit te krijgen zou je een speciaal eiwitrijk dieet moeten hebben, en elke dag een paar uur trainen.
Niks om je zorgen over te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Judo is de bomb. Het geeft je zelfvertrouwen, leert je evenwicht techniek, en zal je voor de rest van je leven een voorsprong geven. Bij het skien, vallen, tillen, trekken, pijn hebben en pijn doen ;)
Uitstekend voorstel.
Bij een cursus zelfverdediging leer je hoe je, zonder heel sterk te zijn. Toch een goede kans maakt bij een potje knokken of stoeien. Maar pas wel op, want je leert ook gemene truukjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding