Voordelen van natuurlijke/chemische geneesmiddelen

Weet iemand de voordelen van NATUURLIJKE geneesmiddelen?
En de voordelen van CHEMISCHE geneesmiddelen?
Ik had er zelf al een paar verzonnen, maar zou graag ook van andere mensen het willen horen
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Biologie

Antwoorden (1)

voordeel van chemische middelen is dat ze gestandaardiseerd zijn.
bij bijvoorbeeld plantaardige geneesmiddelen kan de hoeveelheid werkzame stof de ene keer hoger zijn dan de andere keer.
voordeel van natuurlijke geneesmiddelen is dat het vaak wat zachtere, minder agressieve therapie is.
dit alles globaal genomen, uitzonderingen zullen er altijd zijn.
Rieneke1