De hond wordt opgegeten. Maar ff serieus: helemaal niets, er zou geen hondbeer o.i.d. ontstaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hihihi!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of een brond, of een heer, hahahaha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha die is wel grappig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ Katoen,
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha. ff serieus dit is sarcastisch -.-'
Niets. Wellicht dat het heel veel kijkers krijgt op youtube als het is gefilmd...! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er gebeurt helemaal niets. Dat komt doordat het aantal genen tussen een hond en een beer verschillend is en daarnaast matcht de genstructuur in zijn geheel niet. Dus een hond kan nooit zwanger worden van een beer en andersom ook niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zal niet gebeuren, een pad en een kikker kunnen niet met elkaar paren en dat kan een beer en een hond ook niet. Ze behoren namelijk niet tot het zelfde soort en voelen zich niet tot elkaar aangetrokken. Pas als twee individuen vruchtbaren nakomelingen kunnen verwekken betekent het dat ze tot een soort behoren. Als een beer met een hond zal paren zal de beer wellicht sexueel gefrustreerd kunnen zijn. En als de hond toevallig loops is ( een vruchtbare periode wat gemiddelt bij een hond twee keer per jaar voor komt) zal ze niet zwanger kunnen worden. Stel de hond een boxer en paart met een ander ras zal ze wel vruchtbare nakomelingen krijgen omdat het rassen zijn die tot Eén soort behoren. Een zebra en een paard behoren niet tot het zelfde soort daarom kunnen ze geen vruchtbare nakomelingen verwekken ze krijgen nakomelingen vanwegen ze allebij bij de paardachtige horen, je spreekt dan over de zelfde situatie van een leeuw die met een tijger heeft gepaard, dan krijg je een lijger, echter zal deze onvruchtbaar zijn. Snap je? Er zijn uitzonderingen, als een ezel met een paard paart of andersom en hun nakomeling is vrouwelijke is hun kind wel vruchtbaar maar is het manlijk niet, de rede is onbekend, want als een zebra met een paard paart zijn hun nakomelingen onvruchtbaar. Kortom als een beer met een hond paart zal er eigenlijk niks gebeure, de kans op een bevruchting is ook zeer klein, de soorten wijken van elkaar af, ook al staat een beer dichter bij het hondensoort dan een kat. Paart een hond met een vos zullen er wel kleintjes komen omdat ze tot de wolfachtigen behoren maar de kleintjes zullen waarschijnlijk onvruchtbaar zijn.

Toegevoegd na 14 minuten:
Dat komt vanwege hun genconstructie, de gene van een beer heeft een ander aantal chromosomen dan die van een hond, de kans op bevruchting is niet aanwezig. Dat is het zelfde idee als een haai met een dolfijn paart. Een haaiensoort hoord bij de haaien en een dolfijn bij de bruinvissen. soort dat wil eigenlijk zeggen dat de construofctie ivan genen het zelfde is van een groep individuen; bv honden(rassen) en als we over familie sprelen, betekent het dat de gene structuur constructie bijna het zelfde is van allerlei soorten ( katachtigen) alleen kunnen verschillende soorten geen (er zijn uitzonderingen) vruchtbare nakomelingen ter wereld brengen

Toegevoegd na 18 minuten:
Wat stom er zitten hele.erge taalfouten in de tekst :-$ ik hoop dat je de boodschap begrijpt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hun nakomelingen zijn niet vruchtbaar maat ze behoren wel tot een familie, de bok
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat werkt het zelfde als die leeuw en die tijger snap je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het aantal chromosomen hoeft niet per se gelijk te zijn. Dat is bij een paard en ezel ook niet zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eventuele nakomelingen zoals een lijger, scheit of muildier zijn altijd onvruchtbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook dat is niet waar, Niels. Meestal wel ja, maar soms blijken ze toch vruchtbaar te zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals de muildier of muilezels merries, vrouwtjes. Nee klopt het chromosoomen hoeven niet gelijk te zijn, maar de structuur moet wel een beetje opelkaar lijken, hoe meer de structuur dat doet, hoe groter de kans op bevruchting
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Tyresha: Dat is zeker waar.
dan zouden ze de persoon op moeten pakken die de dieren hiertoe dwingt.

mocht de beer de hond niet in 1 mep doodlellen of doodbijten gebeurt er verder niets.

de wasbeerhond is overigens (al) een bestaand ras. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De spermacellen van de hond zouden de eicel van de beer waarschijnlijk wel kunnen bereiken, maar de kans op bevruchting is 0. Bij bevruchting versmelten chromosomenparen namelijk. Chromosomen zijn delen van een celkern die erfelijke informatie bevatten. De eicel bevat de ene helft van de chromosomenparen en de zaadcel bevat de andere helft. Als de twee helften samenkomen, kan een levensvatbaar organisme ontstaan. Het aantal chromosomenparen kan per organisme verschillen, zo heeft een mens 23 paar en een hond 39. Beren hebben dus een ander aantal chromosomenparen dan honden. Hierdoor kunnen beiden helften niet mooi samensmelten. Er zullen altijd wat losse helften overblijven. Hierdoor kan er geen levensvatbaar organisme ontstaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan krijg je en beresterke hond. :p