waar kan ik dit soort plaatjes vinden van de vogeltrek?

ik zoek zoveel mogelijk informatie en plaatjes over de vogeltrek, dit gaat vooral over de vogels die door nederland gaan, bij de link zie je een plaatje wat ik bedoel, alleen niet echt duidelijk. ik zoek dus een plaatje waar je de route ziet van bepaalde trekvogels die door nederland gaan.

http://vogeldagboek.nl/html/Recensies/Vogels/Atlas_vogeltrek.html

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie

Het beste antwoord

Google eens op afbeeldingen met de volgende termen: vogeltrek kaart
En in het Engels: bird migration map

Je vindt dan een heleboel kaartjes met trekroutes. Als je hier het juiste nog niet bij vindt, zit er weinig anders op dan die mooie atlas van de vogeltrek te kopen, vrees ik. Maar atlassen zijn cool en het is weer bijna Sinterklaas...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik weet niet of je dit soort plaatjes bedoelt, maar hier zie je de vogeltrek door een deel van Nederland.

http://www.nieuwslog.nl/2009/09/28/trekvogelweekend-langs-het-trekvogelpad-het-langste-natuurpad-van-nederland/