Heeft iedereen haartjes op zijn neus?

Toegevoegd na 12 minuten:
En ik bedoel niet in mijn neus :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie
11.1K

Het beste antwoord

Heb je dit zelf of is het gewoon een algemene vraag?
Dons heeft iedereen op zijn gehele lichaam behalve natuurlijk de handpalmen en voetzolen dan.

Zelf heb ik welleens meegemaakt dat iemand zwarte haren op zijn neus had, dit bleek echter mee eters -die naar buiten kwamen- te zijn maar konden echt door voor haartjes!
dus mocht dit bij jou ook het geval zijn probeer het dan zachtjes uit te drukken en kijk wat er gebeurt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
omdat je aangeeft dat het op het puntje van je neus zit zal je toch eens kunnen proberen te kijken of het geen mee etertjes zijn :) ik lees graag je reactie Voor mij is het echter een uitzondering ik heb wel degelijk zo dicht op mensen gezeten met een loupelamp (schoonheidsspecialiste) dus ik weet uit ervaring dat er altijd wel (lichte)dons zit over het gehele gezicht maar niet echt zwarte haren hoor :P

Andere antwoorden (4)

nee, ik heb overal enorm veel ongewenste haartjes, maar niet op mijn neus.
wel in mijn neus trouwens.
Rieneke1
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
oh sorry, de vraag was algemeen gesteld :)
Ik ben een man, en heb geen haartjes op mijn neus. Wel in mijn neus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iedereen heeft kleine haartjes op zijn/haar neus, alleen niet altijd zichtbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mannen hebben haren op hun neus, maar niet alle
Vrouwen hebben niet echt haren op hun neus, vrouwen zijn niet echt de mensen met haren.