hoe ziet het darmstelsel van een olifant eruit?

bij biologie kregen we uitleg over het darmstelsel van een mens. maar nu moeten we een verslag maken over het darmstelsel van een olifant.
Maar ik kan hier niks over vinden.
Kan iemand hier mee helpen???
Alvast bedankt!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie

Het beste antwoord

Hier kan je alles vinden, darmen kunnen wel 19 meter lang zijn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In onderstaande link vind je een foto van het binnenst van een olifant. Met een aantal wetenschappers er bij voor de schaal.
In de link eronder kun je de bijbehorende documentaire bekijken.