wat is het nut van verliefd zijn?

Ik zit in de eerste en ik wou weten wat het nut is van verliefd zijn en verkering hebben. Dankjewel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoezo verzekeringen? Tegen uitsterven?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vreemde rubriek heb je gekozen! Financien-verzekeringen...........??

Antwoorden (6)

Het nut hiervan is oorspronkelijk. dat je een adergeslacht leuk gaat vinden dit om het voortplantings- proces te stimuleren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een oergevoel. Het nut is dus heel basic. Het is puur bedoeld voor de voortplanting.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verliefd worden is een truuk van de natuur, om je ertoe te brengen je voort te planten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet dat bijv. zwanenpaartjes tot hun dood bij elkaar blijven.
Het heeft geen nut als je nog heel jong bent.

Verliefd worden en zijn is een gevoel en dat kan je overkomen als je daar open voor staat.
Maar het hoeft niet want het is nergens voor nodig als je in de eerste zit, of in de tweede.

Verkering kan heel gezellig en heel lief zijn als je op iemand verliefd bent geworden. Maar nuttig is het niet.
Tenzij leuk en lief en gezellig als nuttig worden gezien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het heel nuttig is om te leren wie later een geschikte partner voor je zal zijn. En een geschikte partner is nodig voor de voortplanting.
Het is nutteloos.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
onder welke steen ben jij vandaan gekropen sorry maar z'n nutteloos antwoord krijgt van mij een -
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben niet nutteloos, jij bent nutteloos.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Net zo nutteloos als dit antwoord...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bevat nog enigzins inhoud, hoezo schrijf jij nu platje ? Nerd.
Het is de trigger van de geslachtsdrift en die is bedoeld voor de instandhouding van de soort.