Hoe verdeel je eten op een dag?

Je gaat op reis en de reis duurt een hele dag. Je krijgt alleen maar 4 boterhammen mee voor onderweg. Als je alles in een keer op eet, of je verdeelt alles over de dag heen, zal dat dan verschil maken met je eetlust? En waarom dan? Want in pricipe eet je net zoveel..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Biologie

Antwoorden (4)

Maakt eigenlijk niet zo veel uit... De energie telt en je kon toch niet iets anders eten... Maar elk 3 uur een boterham is net ietsje minder, je krijgt elke keer weer net wat binnen en heel even is je trek weg... dus ineens opeten is net wat heftiger door de dag heen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor de spijsvertering is het beter om verdeeld te eten. Je maag blijft op die manier werken. Als je in het begin alles opeet (4 boterhammen is niet veel) heb je ze `s middags al verbrandt en heb je weer honger.Hoe lekker is het om dan nog een boterham te kunnen eten.
amc
14 jaar geleden
Een goed ontbijt is heel belangrijk s,morgens,en het licht eraan hoelang in dit geval een dag hier duurt.
maar wie wat bewaard die heeft wat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor je gezondheid maakt het niets uit. Als je erg hecht aan het onderdrukken van je eetlust, kun je je normale eetpatroon aanhouden. Zelf eet ik overdag niet, omdat ik dan geen honger heb.