Muggen prikken de heledag door. Ze komen op licht af, overdag is alles licht en zullen ze dus niet zo snel binnen komen. In de avond komen ze af op het licht dat er in huis aanstaat en komen door de kleinste kiertjes binnen. De kans op binnenshuis geprikt te worden is 's avonds dus groter. Buiten maakt dag of avond geen verschil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja waarom niet? Ga maar is het bos in;-)

Licht of donker en tijden hebben er niks mee temaken ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dit doen ze, alleen minder dan in de nacht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat je overdag waarschijnlijk actiever bezig bent dan 's nachts en je ze dus wegjaagt.