Rond de 4.5 kg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Zuid-oost Azië is de prijs voor neushoorn hoorn verdubbeld, met een gewicht van om en bij de 7 kilogram wordt er op de zwarte markt al gauw 400.000 rand geboden (42.000 euro), een prijs hoger dan goud. Vergeleken met de goudprijs van afgelopen donderdag bedraagd dit ongeveer 100.000 rand meer dan de prijs voor goud...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat ligt eraan hoe oud de neushoorn is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
welke van de 2 hoorns, van welk geslacht en van welke leeftijd en welke soort, er zit onderling namelijk enorm verschil in!