Wat zijn de 5 ultime ingredienten bij een mens om lichamelijk jong(er) eruit te zien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie

Het beste antwoord

Allereerst gelukkig en tevreden te zijn. Dit straal je tenminste uit in je lichaamshouding, je ogen, je manier van gedragen enz.

Zorgen dat je goed uitgerust bent, dus voldoende slaap.

Gevarieerd, niet te vet eten en veel verse groenten,
fruit,zuivel, vezels en granen en weinig suiker en zout in je voedingspatroon.

Dagelijks voldoende bewegen of sporten.

Niet met issues blijven rondlopen die je dwars zitten en/of waar je je zorgen over maakt (rimpels) Direct aanpakken!

Deze 5 ingrediénten zorgen ervoor dat jouw figuur slank blijft, je huid , haren en gebit sterk zijn en glanzen en je ogen stralen.
Wanneer je er slank en sportief uitziet lijk je al jonger.
Af en toe een onderhoudsbeurt bij de kapper en schoonheidsspecialiste doen de rest!
amc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Gezonde eten, sportief bewegen, vlotte kleding, cool kapsel, lachen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voldoende slaap, niet roken, bescheiden alcoholische dranken drinken, veel groente en fruit eten, en flink bewegen.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vooral NIET roken, hier wordt je huid echt oud van. (spreek uit ervaring)
Mensen die VEEL drinken is het vaak ook aan te zien.
Water/andere gezonde dranken
granen en peulvruchten
vetten en oliën
groenten en fruit
zuivel vis en vlees

Oftewel de schijf van 5

Toegevoegd na 4 minuten:
Veder is het belangrijk dat je gelukkig bent, en veel kan lachen in het leven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
blij zijn tevreden zijn met wat je hebt lachen andere mensen blij maken genieten van het leven innerlijke rust hebben geluk uitstralen, jong zijn zit van binnen als je jong bent van hart dan straal je dat ook uit, echt waar geloof me!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
BLIJ/gelukkig
Gezond
Fit
Verzorgd
Energiek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vooral de gelukkige zijn die het juiste DNA meekrijgt bij je geboorte.
En een beetje van al de rest wat hier al omschreven is, proberen gezond te leven, voldoende slaap, geen stres enz..
Een plastische chirurg kan je ook 10 jaar jonger maken als het echt nodig is, als je helemaal de foute DNA hebt meegekregen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lichaam is geest, en geest is lichaam, in de bijbel stond al, wees als de kinderen, en wees dus jong van geest, dan volgt je lichaam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kristal
12 jaar geleden
Ehm Paul, wees dus jong van geest, dan volgt je lichaam.
Mee eens.
Welke geestelijke kant volgt jouw lichaam, gezien je avatar?Ik ben benieuwd naar je reactie ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb zelf een zeer goed getraind lichaam, en sta sterk in mijn schoenen, train drie keer per week in de sportschool, en mediteer, en ik eet mijn inziens gezond, en... ik voel me heerlijk.
hoewel ik ook wel eens lekker op de bank lig hoor, met een goed glas wijn en een kaasje of wat worst.
Kristal
12 jaar geleden
Zo, dat klinkt goed :-)
Maar ik doelde eigenlijk even op je gezicht ;-)
Witte tanden, wit en helder oogwit, stralende huid, glanzend haar en de 5e weet ik niet ^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er staat al veel: ik kan toch nog een alternatief lijstje maken denk ik:

1: Niet te dun zijn (denk aan de rimpels) EN niet te dik (oogt oud)

2: Jeugdig kapsel (en evt grijs verven natuurlijk)

3: Jeugdige uitstraling (lachen, gek doen)

4: Kleding die zonder te overdrijven toch bij een jongere groep past.

5: last but not least: OMGAAN met jongere vrienden, dan denkt iedereen vanzelf dat je ook ongeveer die leeftijd hebt
amigo