Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe lang houd een mens het uit in een bak kokend water?

En dan, los je dan op?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Biologie
7.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

"There is only one way to find out, Mark"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
net zolang als een kreeft en je word net zo rood ook
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een paar seconden.
En als een mens zou oplossen in kokend water, dan zouden er heel wat meer onopgeloste moorden worden gepleegd.
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
Je lost niet op, wanneer heb jij vlees zien oplossen in kokend water ? Een mens wordt gekookt zoals ieder ander soort vlees. Hoe lang het duurt voordat een mens dood is weet ik gelukkig niet maar voor de persoon zal het een eeuwigheid lijken. Als ie lang genoeg kookt zal ie wel een gore brij worden denk ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je verbrand piep je wel anders, dan probeer je niet eens verder dat bad in te gaan. mocht je er in vallen dan heb je heel wat brandwonden, en dan wil je er meteen uit. anders is het geen kokend water.

Toegevoegd na 1 minuut:
oplossen zul je niet, wel roodkleurig verbranden en een verblijfje op de Intensive care.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is de aller ergste manier om te sterven.Je spartelt vreselijk van de pijn, wat je zeker een paar minuten bewust mee maakt.Raakt in een shock verliest het bewust zijn en je bent binnen 6 minuten dood.
Oplossen doe je niet .De huid zal wittig zijn voorzover die niet aan flarden bij hangt .En het vlees er onder is de kleur van een gekookte soepbal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Jinx;

Veel zal ervan afhangen of je in één keer in de pot wordt geknikkerd of dat de temperatuur geleidelijk wordt opgevoerd. Ik heb zelf eens in thermische baden van meer dan 80 graden Celsius gezeten (opgebouwd met tussenstappen van 20 graden) en dat is heel goed uit te houden. Maar van nix in één duik in 100 graden kon het wel eens heel snel met je perzikhuidje gedaan zijn, vrees ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je zal 3e graads verbranden.
Probeer alsjeblieft geen gekke dingen te doen :)

Ik denk dat dit het ergste is wat je je ooiit kunt voorstellen , als je er in zit maak je de ergste pijn mee die er is.

Er is geen echte oplossing enkel eruit komen, maar ik denk dat je door de pijn niet helder kunt denken , en je niet 1,2,3 bij een ziekenhuis bent.

Als ik ooit dood zou gaan , laat het dan maar in 1sec door een kogel gebeurd zijn , dan heel langzaam.

Toegevoegd na 1 minuut:
ik geef geen antwoordt op je vraag xd.

het wordt elke seconden erger na 20 a 30 seconden , is het wel gebeurd met je denk ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe lang je het uithoudt, daar kan ik echt geen uitspraak over doen. Ik vraag me ook serieus af of dat ooit wetenschappelijk is en word onderzocht...

Maar als je eenmaal dood bent, ga je inderdaad oplossen. Je lijf zal veranderen in een soort slijm waar je skelet dan in blijft 'zwemmen'. Je kunt het helemaal lezen op:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding