is het erfelijk bepaald dat wanneer de vader een bepaalde lengte van penis heeft,dat dit ook het geval is bij zijn zoon?

12 jaar geleden
in: Biologie
24.3K
Kimath
12 jaar geleden
Ik zie toch niet snel vader en zoon de penis uit de broek trekken en naast elkaar leggen om te vergelijken :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=brain%20bleach

Het beste antwoord

Als de zoon toevallig de zelfde lengte penis heeft, dan is dit erfelijk bepaald. Heeft hij een grotere of een kleinere dan is dit ook erfelijk bepaald en had de vader van zijn moeder b.v. zo'n maat penis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Jaa Meestal is dit wel zo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jacz
12 jaar geleden
waar baseer je dat op?
ronron1212
12 jaar geleden
zou niet weten waarom
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor! Absoluut niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe weet jij dit zo zeker?
Kimath
12 jaar geleden
Bron?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- van mij..
ik heb 3 zonen en we zijn niet flauw hier , maar een heeft er een die lijkt op die van zijn vader..
de andere komen qua vergelijking niet eens in de buurt...
Er blijkt een verband te bestaan tussen lichaamslengte en penislengte. Aangezien lichaamslengte erfelijk bepaald is, zal penislengte ook erfelijk bepaald moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mogelijk, maar kan ook net zo goed niet. Ieder mens is anders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je krijgt DNA van je pa en ma want ook je moeder draagt dat DNA bij zicht van haar familie dus de redenering Hoeft niet te kloppen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt +
Testosterongehalte maakt niet uit, dat heeft hooguit met de duur van de puberteit te maken. Penislengte ligt vast in je genen. Als krijg je dus (om het even makkelijk te laten klinken) 1 testosteron of 10 testosteron, je penis zal even lang zijn. Bij 1 testosteron duurt het alleen 10x zo lang....