Waar vind ik info over de bedreigde diersoort "de eilandvos" buiten wikipedia ?

Mijn zoontje moet een spreekbeurt hierover geven maar vindt enkel bruikbare info op wikipedia.
Ik heb zelf al gezocht maar vind eigenlijk niets voor kinderen. Ook in de bibliotheek heeft ie al gezocht. Iemand goede websites, best voor kinderen ?

13 jaar geleden
in: Biologie

Antwoorden (3)

Misschien eens kijken op de wnf site?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rubia
13 jaar geleden
heb net gekeken maar ik vind niets, toch bedankt!
Ik weet niet of je hier al hebt gekeken:
Eilandvos - Diersoorten van de laatste kans23 nov 2010 ... Kritiek bedreigde diersoorten moeten het meestal met een verschrikkelijk klein leefgebied stellen. De eilandvos is daar geen...
www.skynet.be/jack-nl/green/dossier_eilandvos?articleId...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rubia
13 jaar geleden
Ja had ik ook gezien, maar is maar een mini tekstje hé, toch bedankt.
begin met de wetenschappelijke naam, en je komt veel betere websites tegen:

http://www.google.nl/search?q=Urocyon+littoralis