Wat een heerlijk weerthe vandaag! Maar hoe kan het dat een bepaalde creme er voor zorg dat er niks ergs kan gebeuren met je huid?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat voor ergs kan er gebeuren met je huid?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je zonnebrandcrème?

Antwoorden (2)

Er zitten verschillende stoffen in van de natuur die mensen bewerken met andere stoffen (vraag me niet welke) waardoor er niks ergs kan gebeuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je zonnebrandcrème bedoelt: daar zitten UV-filters in waardoor die schadelijke UV-straling je huid niet bereikt. Het is wel zaak regelmatig opnieuw te smeren.