ik heb een ei gevonden in een nest er waren andere ganzen bij maar we moesten wel maar wat moet ik doen?

ik heb er een gevonden we hebben he tin een kooitje gedaan en er gras en bladeren in gedaan maar wat moet ik nog meer doen help!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie

Het beste antwoord

Je had het moeten laten liggen, nu kun je er niets meer mee. Misschien terug brengen
Of je moet een ganzeei bij het ontbijt willen,

Toegevoegd na 2 uur:
Een ei dat bevrucht is moet bebroed worden, dat kan in een broedmachine, maar gras en bladeren leveren geen warmte genoeg, bovendien moet het ei regelmatig gekeerd worden, goede vochtigheidsgraad hebben en zo meer.
Hier kun je niets meer aan doen(of je moet nog een machine vinden bij de kinderboerderij ofzo, ik heb geen idee of terugleggen nog kan)
Volgende keer dus gewoon de eieren laten liggen, de ganzen komen wel terug als de kust weer vrij is.
maar trek het je niet te veel aan, iedereen doet wel eens iets wat niet had gemoeten, en de natuur raakt er echt niet van uit evenwicht