Hoe worden baby-spinnetjes groot?

Ik heb met ramen lappen een spinnennest opengemaakt en het krioelde van mini spinnetjes. Wat eten zij om grote spinnen te worden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Biologie
6.7K

Het beste antwoord

Als spinnetjes uit hun ei kruipen verblijven ze nog zo'n twee weken samen in het 'eipakket'. Ze hebben dan nog geen voedsel nodig. In het begin zijn ze zeer kannibalistisch en eten elkaar op zodat de sterkste overleven. Verder zullen ze af en toe een fruitvliegje eten en kleine organismen. Tot het moment dat ze oud genoeg zijn om hun eigen web te bouwen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nog kleinere organismen. Je ziet ze gelukkig niet, maar in je woning huizen ontelbare microscopisch kleine organismen zoals bv de huismijt en de huisstofmijt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Babyspinnetjes worden groot door mij te onlopen :)