meer hersenen in gewicht en volume?

een varken zijn zeker hele intelligente beesten, zelfs vergelijkbaar met de intelligentie van een hond

het filmpje geeft een leuke demo, en dat als je je bedenkt dat het een biggetje is van nog geen jaar oud!

Toegevoegd na 4 minuten:
varkenS #zijn# zeker ..... (hun wel ja, ..ik ben af en toe zo'n schaap!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk filmpje xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bijdehante bacon he? :) met veel geduld en de juiste training kan je dit ieder varken leren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In sommige opzichten zelfs intelligenter dan een hond. Varkens kunnen eenvoudige computerspelletjes leren te spelen, honden niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, zie ineens een varken voor me dat over de koffers op een vliegveld banjert, op zoek naar spulletjes die je beter niet over de grens kan helpen. :)
of een hulpvarken, blinde geleidevarken.... haha. ach, mijn hond hoeft niet achter de WII, maar zou het van een varken ook niet accepteren (mijn 2 biggetjes uitgezonderd dan he...) :OP

Andere antwoorden (2)

Bedoel je de herseninhoud of het gebruik van de hersenen?
Ik neem aan het laatste en dan moet ik je teleurstellen dat een varken het op gebied van intelligentie wint van een schaap.
Je vraag kan dus niet beantwoord worden in het voordeel van een schaap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Evolutie, waarom heb jij een duim en schapen niet?