Niet zo heel groot.
Ik denk dat je met een centimeter al wel een heel eind bent.

Alles wat je wilt weten (of niet wilt weten) over de genitaliën van de cavia vind je op deze zeer informatieve site:
http://www.degrotecavia.nl/genitalia.html#zes

(Alleen de precieze lengte staat er niet op.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Niet heel lang...

Wij hebben ook cavia's. De verkoper zei dat het twee vrouwtjes waren, maar wat bleek... Opeens hadden we vijf mini-vuilnisbakjes. (ongelooflijk hoeveel ze eten)

Je kunt het beste naar een dierarts gaan als je het wilt weten (neem trouwens altijd twéé cavia's, anders worden ze eenzaam, dat heb je waarschijnlijk ook al eens gehoord... ;-p)

Toegevoegd na 47 seconden:
sorry, dierenarts verkeerd geschreven....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amper een centimeter. Maar dat is lang genoeg voor uitgebreid nageslacht!