Als geesten bestaan. verschijnen ze dan zoals ze er uitzagen toen ze nog leefde?

Dit vanwege een live uitzending in het huis van michael jackson waarbij je de geest van mj ziet met een hoed op :)

Toegevoegd na 27 seconden:
http://www.youtube.com/watch?v=9Am67-Sew7k&feature=related

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Biologie

Het beste antwoord

Ja, laat ik het zo zeggen: je kunt ze aan hun specifieke uiterlijke kenmerken herkennen. Dit kan kleding zijn, maar ook haardracht, een sjaal of een sieraad. Degene die in geesten geloven en ze kunnen zien, ervaren dus met welke geest ze te maken hebben.

Vergeet echter niet dat geesten in meerdere vormen kunnen komen. Misschien vind je bijgevoegde link interessant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

In het specifieke geval van Michael Jackson is dit gelukkig een makkelijke vraag, aangezien die tijdens zijn leven er al zo uit zag.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij is toch leuk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je hem zag aankomen waarom stel je dan dit soort vragen, dan kun je het een beetje verwachten lijkt me.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Okee, dan heb ik niets gezegd. Toch denk ik eerder dat die 'verschijning' een interpretatie is van mensen die geloven dat dat een geestverschijning is.
Als ze tevreden waren over hun aardse uiterlijk waarschijnlijk wel... Dus ik denk dat 95% van de geesten er anders uitzien.

Groetjes Zeppuhh...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ze verschijnen (ook al zouden wij willen dat ze verschijnen, zij bepalen of dit wel/niet gebeurd) en ze willen herkend worden dan zien ze eruit zoals de aanschouwer hem/haar heeft gekend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geesten verschijnen, of je daar nu in geloofd of niet, en het blijkt volgens de mensen die dat hebben meegemaakt of die daar meer of mindere ervaringen mee hebben dat die in verschillende gedaantes verschijnen. Maar altijd heeft het uiterlijk van die gedaante kenmerken van hoe hij of zij er in het leven op aarde uitzag. Vaak lijken ze wel jonger, of gezonder of zonder de handicap die ze eventueel in dit leven hadden. Sommige lijken bevrijd van hun "aardse lasten", andere zitten nog in de verdrietige of negatieve energie waarmee ze hier op aarde ook al leefden. En dat heeft dan waarschijnlijk effect op hun uiterlijke verschijning.
Mijn schoonzoon die het in zijn jeugd een aantal keren heeft meegemaakt zegt altijd dat de geesten die hij zag er precies zo uit zagen als toen ze nog leefden. Inclusief bepaalde kleding enz. Maar sommige waren wel gelukkiger, anderen leken het gevoel te hebben nog op aarde te zijn en nog geen afscheid te kunnen nemen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn zoon ziet geesten en zegt dat ze er vaak wat slordig uitzien een soort van versleten, maar ze zijn wel gekleed
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geesten bestaan, je kan ze zien het lijkt iets doorzichtig iets dat rond zweeft het kan iemand zijn die vroeger in dat huis heeft gewoond.
Als een zwevend laken met gaten op de plek van de ogen , en vaak rammelend met de ketenen van de hel ! Ze roepen vaak ; "BOEHOE!"