pantoffeldiertjes zijn hele andere organismen dan zilvervisjes.

pantoffeldiertjes zijn eencelligen en voeden zich met bacterien en zijn het voedsel van kleine visjes en andere waterdiertjes

zilvervisjes voeden zich met schimmels, kleine dode insecten en mijten. (organisch voedsel)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pantoffeldiertjes zijeencellige bacterien en ze zijn macrofaag, ze voeden zich met andere bacterieen door ze te 'omsluiten'.

Zilvervisjes zijn kleine primitieve insectachtigen (zygentoma, of tegenwoordig thysanura) en voeden zich met organisch materiaal, voornamelijk suikers / koolhydraten.

Twee totaal niet vergelijkbare diersoorten dus, die ook nog eens elkáár niet opeten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pantoffel diertjes eten bacteriën om dat het eencellige diertjes zijn kunnen ze niet anders. na dat ze door hun schijnvoetjes de bacterie hebben ingesloten wordt het een voedingsvacuole en daarna wordt het gewoon in de cel opgenomen. maar die zilvervisjes zijn hele andere dieren dan pantoffeldiertjes en ze eten hele andere dingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zilvervisjes : papier