nou geloof me maar op mn woord dat een hond dat ook kan...hoe kom je erbij dat een hond dat niet zou kunnen dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Honden kunnen dat wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn hond niest ook
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn hond niest ook, dat klinkt keigrappig! Ik weet alleen niet hoe dat van een kat klinkt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
honden kunnen zeker wel niezen...
ze niezen als ze verkouden zijn of als ze bij het rondsnuffelen zand of een takje door de neus naar binnen hebben gezogen... dan wordt het obstakel weer naar buiten geniesd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een hond kan net als een kat niezen.