Hoe kun je dat wat je nog ziet van een oud oorbelgaatje (laten) wegwerken?

Een heel oud oorbelgaatje dat wel dicht is, maar eruitziet alsof er nog een gaatje zit. Dit is volgens mij een "litteken", dus moet weg te werken zijn met de huidige genees-/heelkunde?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie

Antwoorden (2)

Schminken en dat elke dag weer. En misschien met een huidtransplantatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet. Tenzij je naar een plastisch chirurg gaat, maar dit lijkt mij een nogal overdreven ingreep.