Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom hebben sommige mensen een langere 'tweede' teen dan de grote teen?

Niet dat ik het zelf heb maar t valt me vaak op bij anderen, en vind t niet echt charmant

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
4.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Mensen verschillen nu eenmaal, de een heeft grote oren, de ander een 2de teen die langer is dan de 'grote' teen, er is geen reden hiervoor.
En ach wat is charmant.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een een "langere "tweede" teen hebt", maak je daarmee onderscheid. Kan daarom best charmant zijn.....!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vroeger werd het wel als charmant gezien. Het wordt een Griekse voet genoemd en komt bij 10% van de wereldbevolking voor. Het is dus een kwestie van aanleg, net als het wel of niet hebben van losse oorlellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of je dit hebt of niet is genetisch bepaald. Het heeft geen bepaalde functie o.i.d..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zo`n teen en je hebt gelijk charmant is het niet maar het is nou eenmaal zo.Perfekte mensen bestaan nou eenmaal niet en iedereen heeft wel wat .
Het heeft lang geduurd om dat te accepteren van mezelf Je moet toch een halve maat grotere schoenen nemen en voorheen het liefst geen open schoenen.Nou ben ik zover dat ik het geaccepteerd heb en als ze willen kijken dan kijken ze maar.En dan zeg ik gewoon dat ik daarmee wat steviger op mijn benen sta haha.
Sommige hebben flaporen ,sommige puisten,sommige een grote neus.Ach het is allemaal genetisch bepaald en doe je niets aan .(meestal).Operatie s doen wonderen maar ben je jezelf dan nog zoals je bent,of doe je een ander een plezier???
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding