Zijn alle spinnen giftig?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
2.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo, wil je ze opeten, dan?

Het beste antwoord

In principe wel, gezien ze hen prooi verdoven; echter is de hoeveelheid giftige stof niet voor iedereen zoveel dat er een reactie ontstaat. Denk maar een een huisspinnetje, als die je zou bijten, lig je niet gelijk om. Terwijl bij een klein mugje dit wel het geval is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in theorie wel want zo verlammen ze hun prooi zodat je hem in kunnen pakken. Voor de meeste spinnen geldt echter dat hun gif voor mensen te zwak is om schadelijk te zijn
amigo
13 jaar geleden
Over de wereld zijn er veel giftige spinnen sommige zelf dodelijk. Maar de meeste spinnen zijn niet giftig
13 jaar geleden
Nee hoor, lang niet alle spinnen zijn giftig !
Er zitten zelfs lekkere bij, zoals de suikerspin ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 wou ik ook net zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar zou ik nooit op zijn gekomen +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha , thnx kon het niet laten :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
;-)