Als je naar de sterren staat te kijken zie je af en toe een satelliet. Een snelle stip. Hoe herken ik een stilstaande satelliet

Weet jij het antwoord?

/2500

Als er uberhaupt een stilstaande sateliet te zien zou zijn wat niet zo is, zou hij zou hij op een hoogte van ongeveer 38 graden in het zuiden staan vanuit nederland gezien.Snel voorbij gaande satelieten kan je rond midzomer ook s nachts zien omdat de zon maar 14 graden onder de horizon staat.

Als er uberhaupt een stilstaande sateliet te zien zou zijn wat niet zo is, zou hij zou hij op een hoogte van ongeveer 38 graden in het zuiden staan vanuit nederland gezien.Snel voorbij gaande satelieten kan je rond midzomer ook s nachts zien omdat de zon maar 14 graden onder de horizon staat. Ik geloof ook niet dat van die afstand een objekt van een meter of 5 uberhaupt niet te zien is

Als er uberhaupt een stilstaande sateliet te zien zou zijn wat niet zo is, zou hij zou hij op een hoogte van ongeveer 38 graden in het zuiden staan vanuit nederland gezien.Snel voorbij gaande satelieten kan je rond midzomer ook s nachts zien omdat de zon maar 14 graden onder de horizon staat. Ik geloof ook niet dat van die afstand een objekt van een meter of 5 uberhaupt t te zien is.De satelieten die je ziet zitten op hooguit 300km hoog. de geostationaire satelieten 110x zo ver.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100