ongeveer -270 graden.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Temperatuur is een emergent verschijnsel dat stoelt op de snelheid van atomen en moleculen. Aangezien er héél erg weinig atomen en moleculen tussen de planeten rondzwerven is het niet zinnig om daar over temperatuur te spreken.
Als je er een thermometer met Kelvin schaal zou houden zijn er te weinig moleculen om die thermometer boven de nul kelvin op te krikken.
Reddie