Kent iemand een site waar je planeten met hun banen en de precieze plek waar ze nu staan kunt zien?

Na mijn vorige vraag erg enthousiast maar was niet echt een antwoord. Ik ben ooit zoiets als de afbeelding tegengekomen waarbij je het zonnestelsel zag en de planeten precies waar je nu horen te staan. Welke site was dit?

Afbeelding is niet correct en geeft een indicatie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Je bedoelt zoiets ((google realtime planetarium)?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op wolfram alpha kan je een planeet intypen en krijg je alle info erover zoals loopban, afstand tot zon en aarde, locatie etc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb even voor je gesnuffeld en ben o.a. op onderstaande links uit gekomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een heel mooi model van het zonnestelsel:
http://www.solarsystemscope.com/

Toegevoegd na 2 minuten:
En hier nog een nieuwere versie:
http://www.sunaeon.com/#/solarsystem/