Hier kun je het zien:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Komeet_Elenin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de +1!
Komeet Elenin is in december 2010 ontdekt door een Russische telescoop gluurder.
Sinds een aantal jaren gaat het verhaal rond dat er een planeet/bruine dwerg op aarde afstormt. Deze planeet heet Nibiru.
Sommige mensen hebben bedacht dat komeet Elenin in feite deze planeet/bruine dwerg is.
Sommige mensen denken dat Elenin voor veel overlast zorgt en gaat zorgen op aarde, zoals aardbevingen, vulkaanuitbarstingen, verwisseling van de magnetische polen, enzovoort.
Het einde van de wereld zou in zicht zijn.
Andere mensen zeggen weer dat Elenin te klein is om deze ongemakken te veroorzaken.
Bovendien zeggen andere mensen weer dat Elenin inmiddels kapot is en uit kleine brokstukken bestaat dus niet meer gevaarlijk is.
Weer andere mensen zeggen dat hij hierdoor JUIST gevaarlijk is, omdat de brokstukken op aarde kunnen vallen en juist omdat hij nu kapot is, hij een ongeleid projectiel is.

Tja, wat is waar en wat niet? Gebruik je gezond verstand :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké deze info had ik zelf ook al. Maar toch bedankt.
Elinin ook bekent onder de naam Asteroid 2007 TD komt de komende dagen dicht in de buurt van de aarde, en er zijn mensen die geloven dat dit grote of kleine gevolgen heeft. Bv. 9nania ( bron 2)

Wat is dicht in de buurt? de kleinste afstand is 3,8 keer de afstand aarde – maan tov de afmeting van de ruimte is dit heel dicht bij voor onze beleving is dat een heel eind hier vandaan. (Bron 1 kun je de baan zien)

Het is wel mogelijk dat deze Astroide invloed heeft op het aard magnetisch veld.

Meer info over Near Earth Asteroids bij bron 3

De informatie die je kunt vinden lijkt te variëren tussen merk je bijna niks van tot mogelijk het einde van de aarde of het leven op aarde, je zult dus zelf moeten bekijken welke informatie je gelooft en de tijd zal het leren :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk s ff op deze link.

Van een officieel Russisch TV station....

http://www.youtube.com/watch?v=4o3rLu8UfVQ&feature=related

groetjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is Elenin.

Extinction Level Event Niburu