is een zwart gat vloeibaar? want door zijn eigen wrijving zou hij toch enorm heet moeten zijn ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Door de enorme druk die er in een zwart gat heerst . Vergelijkbaar met de Aarde , met dezelfde massa teruggebracht tot de grootte van een knikker , lijkt me dat niet voor de hand liggend.
Toch kan men het niet uitsluiten , vooral de ‘snarentheorie’ lijkt daar voor gewonnen , waar dan wel voor andere redenen.
Mijn kennis is te ontoereikend om daar iets zinnigs over te vertellen
Ik wil U wel helpen in dit mysterie door U te verwijzen naar een artikeltje waar ik enkele tijd geleden een bladwijzer voor gemaakt heb:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
woow dankje. veel informatie bij die link, snaar theorie heeft mijn interesse gewekt!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beste en enigste die hier antwoord op had :P +++