Hoeveel kilometer is Zandvoort aan Zee naar IJmuiden toe als je via het strand loopt?

Hoeveel kilometer is Zandvoort aan zee naar ijmuiden toe lopen als je via het strand loopt?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
9.8K
Pieterke
2 jaar geleden
Dat kun je toch zelf uitrekenen? Trek op Google Maps een rechte lijn van Zandvoort naar IJmuiden.
tinus1969
2 jaar geleden
https://www.kampeerclub.nl/evenement/wandeling-enig-9-maart-2019

Het beste antwoord

De afdeling Enig van NTKC heeft in 2019 een wandeling georganiseerd van Zandvoort aan Zee naar IJmuiden, geheel over het strand. In de informatie over deze wandeling wordt de afstand genoemd van 10 km. De werkelijke afstand zal iets korter zijn, omdat het begin- en het eindpunt van de wandelroute niet op het strand lag maar bij een bushalte.
De exacte afstand is via Google Maps niet te bepalen, omdat deze site alleen gebruik maakt van wegen en voetpaden. Een route op deze site gaat altijd door de duinen via Santport en dan is de afstand 18 km.